Platební a storno podmínky
Platební podmínky
Účastnický poplatek za účast na vzdělávání lze hradit fakturou nebo v hotovosti na místě. Faktura bude vystavena do týdne po konání kurzu se splatností 14 dnů.
Storno podmínky
Z kurzů se můžete odhlásit prostřednictvím zaslání e-mailu na adresu 7.yu5f56LTqC0Upa~.phTj. Potvrzení o přijetí bude zasláno bez zbytečného odkladu.
Odhlášení účasti je možné provést do 14 kalendářních dnů před konáním vzdělávacího programu, na který jste se přihlásili.
Zrušíte-li účast později než 14 kalendářních dnů před zahájením akce, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 50% ceny účastnického poplatku. Zrušíte-li účast později než 7 dní před zahájením akce, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 100% ceny účastnického poplatku.
Pokud se z jakýchkoliv důvodů náhle nemůžete kurzu zúčastnit, máte možnost poslat za sebe náhradníka/náhradnici.
V případě doložení potvrzení o pracovní neschopnosti přihlášeného účastníka je tento účastník z kurzu omluven a storno poplatek není účtován. V každém případě je ale nutné o neúčasti informovat koordinátorku pro vzdělávání PhDr. Jovanu Lelkovou mailem nebo telefonicky – 7.yu5f56LTqC0Upa~.phTj, 491 610 621.
Při zrušení akce ze strany organizátora bude vrácen poplatek v plné výši.
Doplňující informace
V ceně účastnického poplatku jsou zahrnuty studijní materiály a malé občerstvení. Případné ubytování a stravování si účastníci hradí sami.
Oblastní charita Červený Kostelec si vyhrazuje právo na změnu lektora, data a místa konání nebo úplné zrušení kurzu z organizačních důvodů.
Oblastní charita Červený Kostelec se zavazuje, že veškeré změny budou dány přihlášeným zájemcům včas na vědomí. V případě změny termínu konání kurzu účastník dostane možnost zúčastnit se kurzu v náhradním termínu, nebo mu bude vrácena platba za kurz v plné výši.
Kontakt